Minőségirányítási rendszer MSZ EN ISO 9001:2009

Társaságunk az MSZ EN ISO 9001:2009 minőségirányítási rendszer szabvány követelményeinek megfelelően szabályozza az általános fogászati ellátás tevékenységre vonatkozó folyamatait. Célunk, hogy elérjük pácienseink elégedettségét azáltal, hogy teljesítjük a paciensek, a szakma és az alkalmazandó jogszabályok, szabványok követelményeit, tevékenységünket, folyamatainkat folyamatosan fejlesztjük.


Bármely tevékenység, amely bemeneteket fogad és ezeket kimenetekké alakítja át, folyamatnak tekinthető. Ahhoz, hogy társaságunk hatékonyan működjön, meghatároztunk és irányítunk számos, egymással összefüggő folyamatot.


Vevőink, pácienseink jelentős szerepet játszanak a követelmények meghatározásában.A vevői megelégedettség figyelése szükséges, hogy értékelni tudjuk a vevői követelmények teljesülését és megbizonyosodhassunk azok helyességéről.


Minőségirányítási rendszerünk segítségével bizonyítjuk, hogy képesek vagyunk folyamatosan pácienseink, a nemzetközi szakma és a jogszabályok követelményeinek megfelelő szolgáltatást nyújtani, törekszünk a páciensek maximális elégedettségére, a folyamatos fejlesztésre és a nem megfelelőségek megelőzésére.


Minőségpolitika


Az Apollonia Dental Center legfőbb célja, Pácienseink egyéni kívánságait figyelembe véve a legmagasabb orvosi tudással és technológiával a beteg számára mindenkor a legmegfelelőbb megoldást alkalmazza.
Mindezek megvalósulása érdekében társaságunk elkötelezett vezetősége kialakította és bevezette az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány követelményeinek megfelelő minőségirányítási rendszerét, amelyet hatékonyan működtet, és folyamatosan fejleszt a páciensek és piaci kihívásoknak megfelelően.


Minőségirányítási céljainkat a következőkben foglaljuk össze:
  • Továbbra is a lehető legmagasabb szinten kívánjuk kiszolgálni pácienseinket, a teljes bizalom kialakítása, illetve fenntartása mellett.
  • Célunk javítani és fenntartani pácienseink elégedettségét úgy, hogy üzletpolitikánkat a szakszerűség, pontosság, gyorsaság, megbízhatóság, stabilitás jellemezze.
  • Pácienseink elkötelezettségének növelése a társaságunk által nyújtott szolgáltatások iránt a kiváló ár-érték arány megteremtésével.
  • Beszállítóinkkal, alvállalkozóinkkal kölcsönösen előnyös kapcsolat kialakítása, és kiváló kommunikációs, valamint logisztikai készség megteremtése minőségszemléletű gondolkodás mellett.
  • A jövőben is törekszünk arra, hogy üzletpolitikánkat, illetve vállalt kötelezettségeink teljesítését, továbbra is a szakszerűség, pontosság, rugalmasság, és a vállalt kötelezettségek kölcsönös betartása és betartatása jellemezze.
  • Pácienseink ellátását minél magasabb szinten képzett, minőségi munkát végző munkaerővel biztosíthassuk.
  • A munkatársak folyamatos képzése és a döntésekbe való bevonása, hogy fenti célok megvalósulását hatékony közreműködésükkel elősegíthessék.
  • Fontosnak tartjuk, hogy társaságunk minden munkatársa sajátjának érezze a fenti célokat, és eléréséért minden tőle telhetőt megtegyen.

Társaságunk vezetősége feladatának tekinti a minőségpolitikai célok mindenkori meghatározását, aktualizálását, betartásának folyamatos ellenőrzését, illetve közvetítését az alkalmazottak felé.

Térkép

Kapcsolat